Kärlek?

Kärlek?

om man blir riktigt kär så är risken väldigt stor att man blir lämnad kvar ensam<3
Sånt är hemskt eller att den andra inte är intreserad, Asså olyckligt kär<3
Så om man ska slippa att bli utnytjad/över given så håller man sig till att vara vännr istället<3
Eller vad tycker ni??<3
men ändå så tror jag på att det finns en för alla<3 Och det ska jag stå fast vid<333
Men frågan är om man någonsin hittar den riktiga kärleken<3


"Skrev detta själv nyss och tycker att detta stämmer till 100% vad tycker du??"


Kommentarer
Postat av: ems

Naaw va fint att ni tände ljus för Engla. Jag kommer ihåg hur arg jag var den perioden.... på gärningsmannen. Att det finns sånna människor... usch!

2008-06-16 @ 06:49:50
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Anton

jag tror på kärleken och jag tror att på allt som står där men man kan inte bara hålla sig till kompisarna för då hitta du ju inte kärleken <3 puss puss

2008-06-22 @ 22:13:17
Postat av: Mysette

Klart det finns äkta kärlek där ute! Inte bara en, utan flera!

"I believe you can't appreciate real love 'til you've been burned".

Det är en del utav livet.

Svar på din fråga:

Nej, det är inte Tobbe jag är ihop med igen. Detta är en helt ny och fräsch kärlek :)

2008-09-17 @ 12:01:24
URL: http://mysette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0