Novelltävling<3

Hejsan har inte hunnit skriva på länge segt=/ men kan nu äntligen börja skriva igen för har hållt på med en novel till en novelltävling som va i Söndags och jag kom tvåa:D med min novell "Mellan dröm och verklighet" handlar om mig och några kompisar som har hallowen och att min kompis blir toterad fast att det visar sig sen att det bara var en dröm och massa fast slutet är vackert i alla falla då hittar Jeanette sin kärlek hehe<3=). Ja sen igår så letade man efter en hund i 5 timmar väldigt segt faktist fast det var inte min hund och vi hittade aldrig den lilla stackaren=/. Och snart ska man kolla på "Andra avenyn" älskar den serien hehe fast snart är den ju slut eller vad det var dom pratade om =( och så blir det sängen sen är fan skit trött ursäkta språket men är så himla trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0