Barnvakt<3

 image18

Hejsan alla=)
Idag har det inte hänt så mycke vaknade runt 10 tiden och sedan blev det en kall dusch fast nää nu ljög jag den va ganska varm faktist, haha och sedan blev det att lägga sig i sängen igen och kolla på film fast jag fick inte se klart filmen som jag inte för så länge sedan stängde på för då ringde Kristina och frågade om jag
 kunde vara barnvakt fast så gick det inte riktigt inte till hon sa faktist "Kom hit nu, nu ska du vara barnvakt" och det lät ju inte som att man hade några antelativ så det va ju bara att gå upp och föna håret och platta att och sedan en makeover i facet =) och gå ut i regnet med en luva över huvudet springandes till barnen som väntade på mig.Ja och sedan var man ju där och först hände inte så mycke men det skulle jag inte ha tänkt för sedan va jag ju tvungen att leka med Emma och Hilma, ja det va väll sådär är ju inte så mycke för att leka "skrattar" och sedan kom tanten hem och så fikc man äntligen gå hem och slappa igen.Ja och vid halv 5 tiden där så blev det mat med pappa och bror, pommer och hamburgare riktigt gott faktist men f*n vad mätt man blev hehe ja så då fick man ju gå och sätta sig framför datan och logga in på bloggen och medan kolla på avsniten man missat från "Andra avenyn" på www.svt.se :D.Den serien är as bra seriöst=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0