Historiens tråkigaste sommar

image19Hejsan alla idag blev det att åka till Kalmar i det tråkiga vädret.Väcktes vid 8 och gick upp någon minut där efter medan jag stod och fixade iåning mej så känndes det som att jag fortfarande sov hehe=).Och sen vid 9 blev det kalmar med mamma och pappa.Det blev Axfood det va ganska trisst faktist hehe=) men sen fick jag betsämma och då blev det Outlet mycke roligare faktist hehe,sen blev det Burger king asså dom gör världens goaste hamburgare, tycker jag:D hehe, och sen körde vi över Ölands bron över till Öland, det lät ganska logiskt ju hehe och där skulle vi kolla på ett ställe där vi skulle ha husvagnen i sommar, fast jag gillade inte platsen "mitt ute i skogen ju" sånt gillar inte jag, jag vill att det ska vara livat inte lungt hehe=). Och efter en lång tid på det tråkiga stället så körde vi hemåt "Äntligen" =) Och nu är man hemma då, ska snart äta med mamma,pappa,Kristina,Magnus,Emma,Hilma och lilla jag:D haha. Men irriterar mig fortfarande över att sommaren 2008 kommer att bli historiens tråkigaste sommar, jag lovar=/


Kommentarer
Postat av: Heffa

Har du inte bloggat ngt idag:* lämna nu ut denna gång. Så novelltävlingen.

2008-05-04 @ 20:47:49
URL: http://www.kristinarons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0